Nog maar een half dagje!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Laura Tilleman - WaarBenJij.nu Nog maar een half dagje!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Laura Tilleman - WaarBenJij.nu

Nog maar een half dagje!!

Blijf op de hoogte en volg Laura

05 Februari 2013 | Nederland, Nederland

Oké, het begint er nu toch echt aan te komen. Het dringt alleen nog niet door! Dat hebben er wel meerdere in de groep. Bij de open dag gestaan.. beetje mensen wat verteld, maar niet erg interessant. Nog geen contact met mijn buddy --> Jadine Maart. Mailen werkt niet, dus ik zie wel.

Gisteren besefte ik me dat ik dit mee ging maken zonder vrienden, of mijn ouders.. dat was een raar besef. Ik heb natuurlijk wel de hele groep, maar dat is toch wel anders.

Vandaag kregen we ook ineens nieuwe koffer, en één daarvan heb ik nu mee, ik heb zelfs kilo's (3) en ruimte over, zeer nice. Ook heb ik als handbagage niet koffer met tas, maar nu alleen de tas. In die tas past gewoon precies hetzelfde, en het ziet er zoveel beter en kleiner uit. Thanks zus, voor het lenen van je magische tas :D

Verder wel erg jammer dat ik carnaval mis, veel plezier meiden!! Echt jammer dat ik het mis.. Ach, volgend jaar nog een carnaval ;) En als het toch -3 wordt, doe mij de zuid-afrikaanse warmte maar!

Dat was het wel zo ongeveer, moet ook beetje opschieten, en moet het sowieso nog vertalen zo (heb besloten het andersom te doen, eerst NL, daarna ENG). Evelien en Inge hadden me vrijdag al verrast met een prachtige taart en een avondje cas op hun kosten, maar ze komen zo ook nog even langs. Vanmiddag op school Marlon en Sanne een dikke knuffel gekregen, net nog wat top vliegtuigtips ontvangen van Sanne, thankyouu ;D en na school met Rense candy bar cake gebakken (die gaat zo opgegeten worden) en ook al afscheid genomen. Morgen op schiphol nog afscheid nemen van me ouders, en dan off to South-Africa.
Heb besloten niet teveel aan thuis te denken, maar me lekker op de reis te focussen!

Adiós, byebye, hajeee :D


----------------------------------------------------------------------------------
ENGELS
----------------------------------------------------------------------------------
Ok, the trip is coming very close now, but I'm not realizing it yet! More people in the group have that. It's just going so fast. We've also been to the 'open dag' this weekend, we could tell some people, but it wasn't really interesting. I don't have contact with my buddy yet --> Jadine Maart. Mailing doesn't work, so we'll see.

Yesterday I realized that I was going to take this trip without friends, and without parents, that's quite weird. I do have the whole group, but it's different..

Today we suddenly got new suitcases, and one of them is a perfect replacement for the one I wanted to take. I had some kilos (3) left to take with me and also space left to fill. Also, I don't have a suitcase with a bag as handluggage anymore, but now just the bag. In that bag fits exactly the same, bit looks way better and smaller. Thanks sis, for lending me your magical bag :D

Furthermore it's a pitty that I miss 'carnaval', have fun girls!! It's too bad I miss it.. But ah well, next year another 'carnaval' ;) And if it's -3, than I'll rather have that South-African warmth!

Well, that was about it. Evelien and Inge (they're already here now) also surprised me friday with a beautiful cake and an free evening in the local pub. I said goodbyue to Marlon and Sanne this afternoon, with big hugs. Also I got some airplane tips from Sanne, thanksss :D After school I made a candy bar cake with Rense (which Inge, Evelien and I am eating right now) and said goodbye. Tomorrow on the airport, I'll say goodbye to my parents and then off to south-africa! I've decided not to think much about home, but just to focus on the trip!

Adiós, byebyee, hajeee :D

  • 05 Februari 2013 - 20:56

    Marlon:

    Veel plezier lautje! xxx

  • 05 Februari 2013 - 21:55

    Laura Tilleman:

    dankjeee :D Xxx

  • 05 Februari 2013 - 22:17

    Evelien :


    Ik uit naar al je nieuwe verhalen!
    heel veel plezier en zie je snel! Xx

  • 05 Februari 2013 - 22:54

    Monique Van Dam:

    Ha die Laura,

    Hoelang verblijf je in Afrika? Ik wil jou en je groep heel veel plezier wensen in Afrika, maak er wat mooi's van.
    Groetjes, Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 6218

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 21 Februari 2013

South-Africa

Landen bezocht: