Intro - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Laura Tilleman - WaarBenJij.nu Intro - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Laura Tilleman - WaarBenJij.nu

Intro

Blijf op de hoogte en volg Laura

31 Oktober 2012 | Nederland, Nederland

Hoi iedereen! Ik zal me toch even voorstellen in het nederlands, voor iedereen die mij nog niet kent (beetje onwaarschijnlijk als je dit leest misschien) maar juist leuk! Ik ben Laura, vijftien jaar oud, zit in 4 VWO/TT = tweetalig, vandaar dat dit reisverslag verder in het engels zal zijn. Ik speel voetbal en luister graag naar muziek. Ik ben graag met mijn vriendinnen en hou ook wel van een gezellig feestje zo af en toe. Ik zal niet teveel vertellen (daar ben ik zo goed in) want dat wordt zo langdradig. De meeste die dit lezen kennen me toch al gok ik. Ik wil alvast sorry zeggen tegen vrienden en m'n opa's en oma's en de rest die dit wil lezen, maar geen engels kan, geef school maar de schuld ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 6222

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 21 Februari 2013

South-Africa

Landen bezocht: